Rimmel Lasting Finish 120 Pink Rose Mono Blush


Ik ben zo in love met deze foto, haha! Ik had een pompon (die we voor mijn tante's bruiloft gemaakt hebben) als achtergrond gebruikt voor een aantal producten. Ik vind het er eigenlijk wel heel erg cute uitzien. :) Ik heb laatst mijn slag geslagen op de 1+1 gratis actie van Rimmel London bij Kruidvat, waar ik een super mooie rosy blush en primer kocht. Vandaag review ik de blush in Pink Rose, om van bij weg te smullen.













Laten we beginnen bij het begin: de verpakking. Ik ben zelf nog niet heel erg bekend met de poeders en blushes van Rimmel, maar volgens mij hebben ze in ieder geval de blushes in een nieuw jasje gestopt, waarbij een klein kwastje is meegeleverd. 
Het blush tinnetje zelf is verpakt in een plastic doorzichtig doosje met een balkje zilver aan de bovenkant. Verder is het welbekende Rimmel logo te zien, simpel maar classy. 

Dit is de kleur 120 Pink Rose en hij bevat 4,5 g aan blushpoeder. Een fijne hoeveelheid en aangezien het doosje fijn in de hand ligt is 'ie handig om snel in je tas te gooien en mee te nemen! 

Mono Powder Blush with Brush. Natural sheer finish. Long lasting. Smudge resistant. 



Dit is het lieve rosige kleurtje op mijn arm geswatcht. Er zit een subtiele glans door wat echt prachtig is, hij glijdt makkelijk over de huid en is fijn uit te blenden. 






Ik ben er super enthiousiast over! Hij oogt mooi naturel, net alsof er een liefelijk blosje op je wangen hangt. De blush kost € 7,99 en is tijdelijk gratis in combinatie met de Kruidvat Rimmel 1+1 gratis actie! 

Wat is jouw favortie kleur blush?


2 opmerkingen :

  1. Wauw, echt een prachtige blush! Hij is heel goed gepigmenteerd! Mijn favoriete kleur blush is op dit moment die van Sleek in Rose Gold. Blijft echt een mooie kleur! ♡
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka