Foto's Op Canvas Van FotoOpCanvas.nl

Sinds ik van Webprint een foto op canvas heb mogen ontvangen ben ik erg enthousiast over de canvassen in het algemeen, wat zijn ze toch leuk! Toen ik vrijdag een pakketje van Foto Op Canvas ontving was ik super benieuwd. Ik had snel foto's gemaakt en vandaag review ik de doeken voor jullie! Ik vind ze in ieder geval super tof!













Het bestelproces 
Laten we bij het begin beginnen. Het ontwerpen en bestellen van de canvassen ging in het begin niet zo soepel. Ik wist niet hoe ik een account aan kon maken (het stond ook nergens aangegeven) en telkens als ik twee canvassen in het winkelmandje wou doen sloeg hij er één niet op. Nadat ik eindelijk had uitgevonden hoe je een account aan kon maken (klik op log in, daarna op wachtwoord vergeten en vul je email in. Je krijgt dan een wachtwoord toegestuurd en daarmee kun je inloggen) ging het al iets beter. Uiteindelijk zijn de canvassen drie dagen nadat ik ze besteld had aangekomen. Wat ik wel een klein minpuntje vond is dat er standaard € 4,95 aan verzendkosten bij zitten. Wat weer goedkoop kan zijn als je grotere canvassen besteld maar wat irritant is als je wat kleinere formaten hebt. Ook zijn niet alle formaten er, zo wou ik bijvoorbeeld heel graag een canvas van 20x40, maar helaas was er alleen maar 20x20 en 20x30. Op zich niet zo'n groot probleem, want dit formaat vind ik ook prima!













De kwaliteit 
Ik heb verder niets aan te merken over de kwaliteit van de canvassen, ze zijn beide mooi bedrukt! Ze kwamen aan in drie goede lagen bubbeltjesplastic wat voor een erg goede bescherming gezorgd heeft. Ook beweert FotoOpCanvas.nl dat ze de snelste en goedkoopste bedrukkers van Nederland zijn, en volgens mij is dat waar ook! Want voor 1 keer 20x30 betaalde ik € 8,50 wat bij andere leveranciers € 13 zou zijn. 

Al met al ben ik ook enthousiast over dit bedrijf, een echte aanrader! Als je weet hoe de site en het bestellen een beetje in elkaar zit ben je zo klaar. 

*Dit artikel is in samenwerking met Foto Op Canvas

Wat vind jij van de canvassen?

1 opmerking :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka