Waterloo Sunrise

Al een tijdje zijn er geen reviews online gekomen, alhoewel ik het altijd erg leuk vind om een product te reviewen ben ik niet te stoppen. Ik ben niet professioneel blogger, maar ik hoop je hiermee toch een beetje te helpen om een keuze te maken bij het kopen van het product door er mijn mening over te geven! 
Maar goed, wat ga ik vandaag reviewen?



Laatst was ik bij mijn oma logeren en ze kon het weer eens niet laten om me mee te nemen naar de Kruidvat - wat voor mij trouwens geen last is! 
Zoals gewoonlijk ging ik neuzen in het Catrice schap en kwam deze hele mooie ombre blush tegen die mijn hart sneller liet kloppen.... Meiden, ik ga trouwen, het is officieel! De textuur zag er fijn verwerkt uit en toen ik thuis was met dit mooie product kwam ik er achter dat hij ook nog eens lekker rook!


De ombre (oftewel 'gradiation') dingen zijn de laatste tijd weer helemaal in. Van ombre haar tot ombre blush, ze hebben het! Zo ben ik ook erg fan van deze trend (is het eigenlijk wel een trend?), en zat ik met een kwijlende mond dit mooie product aan te staren in de winkel. Er zou voor mij geen reden zijn om hem te laten liggen. Ik was nog opzoek naar een mooi naturel kleurtje, en alhoewel deze een soort 3-in-1 blush is, ben ik er erg over te spreken. 

De textuur is fijn en romig. De kleur overloop ziet er ook schitterend uit! De pigmentatie is perfect en de blush blijft ook aardig lang op je huid zitten. Als je voor een wat natuurlijkere look wil gaan dan kun je de onderste, lichtste kleur gebruiken. Ga je voor het 'BOEM' effect, gebruik dan de bovenste, en dus de donkerste kleur. Maar ben je niet zo gedurfd als ik, kies dan voor de middenweg, een zacht roze kleurtje!


Deze blush komt uit de 'Crème Fresh' Limited Edition en was €3,99.

Heb jij deze Limited Edition van Catrice al gespot?

8 opmerkingen :

  1. Wauw, superleuke blush! Zouden ze deze blush nog hebben? Ik vind hem echt pretty! De foto's vind ik trouwens ook heel erg mooi geschoten! :) Ik ben super happy met mijn Sleek blush in Rose gold, hihi :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihih, bedankt. De laatste tijd ben ik steeds meer into fotografie, al moet ik wel altijd sneaky de camera pakken (omdat m'n ouders niet weten dat ik blog). Ik denk dat de Limited Edition er nog wel is, ik zou wel snel zijn, want je weet 't nooit! Ik heb je review van de Sleek blush net gelezen, wat een beauty is het toch.

      Verwijderen
  2. Leuk artikel en wat een prachtige foto's! Welke camera gebruik je? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur, en je foto's, super mooi ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie blush! Echt een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's, en het ombre effect ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka